מה היה חסר לי בחיפוש בגוגל?

מה היה חסר לי?

נתחיל עם מה שלא היה חסר לי: הצעות עבודה או דפי נחיתה פרסומיים עם סילבוסים באורך הגלות שלא הבנתי בהם כלום, עם מילים מפוצצות שכללו הרבה ר״ת באנגלית, מלא הצעות נוצצות ומפתות, סוגי בדיקות תוכנה, מתודולוגיות עבודה, וכל מה שצריך בודק מתחיל או בודק עם ניסיון. 

מה לא היה שם?

מה שבאמת היה חסר לי זה מקום שמאחד את כל הדרוש לי כדי להבין האם ההסבה מתאימה לי, ומה אני צריכה בשבילה. מה עושה בנאדם שמתלבט האם בכלל ללמוד את זה או לא? לא היה לי את ההסבר על הדרך שצריך לעבור, מעין שרשרת חיול שתעבור איתי שלב שלב של תהליך ההחלטה עוד *לפני* שהחלטתי, מקום שיתן לי מענה ללבטים שלי, מקום שיסביר לי למה אני כן מתאימה לזה עם הנתונים שאני באה איתם. באתי ממקום מאוד הומני לעולם מאוד ריאלי, אודה שמאוד פחדתי, לא הייתי בטוחה בעצמי, לא היה שם מישהו שיוכל לשמש לי כמודל לחיקוי. אמנם, נכון, יש הרבה מורים או עורכי דין או נגרים או אחים שהפכו להיות הייטקיסטים (והפוך כמובן), אבל אף אחד אף פעם לא חלק בצורה מסודרת את התהליך שהוא עבר.

בלוג כמו זה, שעושה סדר בבלגן וב-ים המידע, לא היה לרשותי, ולכן חשוב לי להעביר את הידע והניסיון שלי הלאה לאנשים שלפני כמה שנים הייתי במצבם. אם יש לכם שאלות שלא עניתי עליהן, בבקשה אל תהססו לכתוב כאן בתגובות. אשתדל לענות על כולן.

לשיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. תיארת מדוייק את הבלבול שאני מרגיש בשיטוטי באינטרנט על הנושא.
    אשמח אם אכן תפרטי יותר מעין מדריך מקוצר על התפקידים השונים במה הם עוסקים ביום יום.
    כך שאדם יוכל לדעת איזה תחום בהייטק עשוי לעניין אותו, למרות שכעת עדיין איננו מבחין בהבדלים ביניהם..
    ואם אפשר גם לתאר מה התוצאה מהעבודה שלו, נניח בונה אתר מובן שבסיום עבודתו הוא נשאר עם אתר יפה ומרגיש סיפוק ממה שעשה, אך ממה למשל הסיפוק מכתיבת קוד למשל? או מבדיקת תוכנה ? וכדו'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

לפוסטים נוספים בבלוג שלי: