מי אני ואיך עשיתי הסבה להייטק?

אז מי אני? מורה לשעבר שהפכה לבודקת תוכנה בחברה מצליחה בהייטק, בשנות ה-30 לחיי, נשואה, עובדת בהייטק כבר כמעט 4 שנים

אתחיל עם הרקע שלי –  צבא >תואר במדעי הרוח > עבודות שלא קשורות לתואר (״כי מי יקח אותי למשהו אחר?״) > תעודת הוראה > מורה 4 שנים.

למה החלטתי לעשות הסבה?

במהלך השנים שהייתי מורה, נהנתי, למדתי המון, לימדתי, חייכתי, הרגשתי סיפוק, קיבלתי אהבה מהתלמידים, הייתי מוערכת על ידי המנהלת המדהימה שלי, אבל דבר אחר הפריע לי תמיד ברקע – חוסר ביטחון כלכלי. מי שעובדת כמורה, יודעת על מה אני מדברת, השכר נושק לשכר מינימום טיפה מלמעלה והמעסיק שלי – משרד החינוך, עושה לי טובה שהוא בכלל משלם לי בזמן. מתישהו מגיע שלב בחיים שבו אתה יושב עם עצמך ואומר – ״פשוט נמאס לי״. המעסיק שלי לא רק שלא מכבד אותי, הוא גם מזלזל בי! אמרתי לעצמי שכנראה שיש עוד כמה דברים שאני יכולה להצליח בהם, וגם לקבל משכורת נורמלית וגם מעסיק שיכבד אותי, יסמוך עליי וגם יצ׳פר אותי בהתאם.

עוד סיבה היא שרציתי לבדוק את התחום שתמיד נראה לי ״גדול עליי״; באחד מהחופשים הגדולים בקיץ, יצא שעבדתי ב״קייטנת הייטק״ (צ׳ופר שחברות גדולות אוהבות לתת לעובדים שלהם בחופש הגדול – שבו ההורים מביאים את הילדים איתם למשרד, והילדים מבלים בקייטנה בזמן שההורים עובדים). זו הדרך של מורות מתחילות לשפר קצת הכנסה. מעולם לא הייתי לפני כן בתוך חברת הייטק עצמה, ממש בתוך המשרדים. אין מה לעשות, ההוד והפאר של המשרדים הרשימו אותי מאוד, וחשתי קצת צביטה בלב על הפספוס הזה. שוב ושוב אמרתי לעצמי בראש ״זה לא בשבילך, אין לך שום סיכוי להתאים לכאן, פה יש אנשים מהסוג האחר, את מהעולם ההומני, את פשוט לא תהיי טובה בכל הדברים המסובכים שהם עושים״. עם תחושת הפספוס הזאת חזרתי הביתה, הדלקתי את המחשב, ומשם התחיל המסע שלי להכרת ההייטק הישראלי.

לשיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

לפוסטים נוספים בבלוג שלי: