איך עלה לי הרעיון?

האמת ששמעתי על הייטק רבות בעבר, אבל תמיד איכשהו התחמקתי מלהמשיך לקרוא.
אני באה מעולם מאוד מאוד הומני, אין בי שום דבר ריאלי, סה״כ 3 יחידות מתמטיקה בתיכון, מה לי ולהייטק? כולם שם כאלה מוצלחים ומלומדים וחכמים. מה לי ולזה? טעות גדולה!! ובהמשך אספר גם למה…

מאז הפעם ההיא שביקרתי בתוך המשרדים של חברת הייטק, אני זוכרת שקראתי קצת פה ושם, אבל עזבתי את זה והמשכתי בחיי…

חברה טובה מהעבר קפצה לאיזור שלי וביקשה שנשב על כוס קפה, לרכל קצת על החיים, וגם כי לא נפגשנו כמה שנים טובות. אני סיפרתי שאני מורה בתחילת דרכי, היא סיפרה שסיימה את לימודי ההנדסאי שלה ולא מצאה את עצמה בעולם, עד שהתחילה לעבוד בבדיקות תוכנה. לא באמת הבנתי אז מה זה, הדבר היחיד שהיא אמרה לי זה שהיא בדיוק ביקשה העלאה לשכר של 5 ספרות. לרגע נדלקו לי העיניים, אבל מיד עזבתי את הרעיון, כי אמרתי לעצמי את מה שאומר כל בנאדם שלא מכיר טוב את ההייטק וחושב שהוא גדול עליו – ״אין סיכוי, אני לא מספיק חכמה לזה, אין לי תואר בהנדסה, אני לא טובה במחשבים, אין לי ראש ריאלי, לא עשיתי 5 יחידות מתמטיקה״ ועוד כלמיני משפטים.

אחרי שנפרדתי ממנה, אמרתי לעצמי – ״למה שלא אחפש טיפה יותר? אולי בכל זאת? הרי אני והיא לא סתם חברות, אנחנו גם די דומות. אולי גם אני אצליח איפה שהיא הצליחה?״ בהמשך קצת קראתי, חקרתי, מיינתי מידע, ואחרי הרבה לבטים לכאן או לכאן, וגם אחרי שיחת עידוד מהחברה, החלטתי להרשם לקורס!

לשיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

לפוסטים נוספים בבלוג שלי: